Sunday, November 28

JAWATAN KOSONG

Tadika Intan Gemilang sedang mencari calon-calon yang sesuai utk mengisi kekosongan jawatan di tadika dan taska. Jawatan-jawatan yang perlu di isi adalah:
  1. Guru Tadika
  2. Pembantu Guru
  3. Pengasuh
  4. Pembantu Pengasuh
  5. Pembantu Am
kelayakan;
  • perempuan
  • memiliki sijil SPM - lulus BM, BI dan matematik
  • sukakan kanak-kanak
  • boleh bekerja secara kumpulan
  • memiliki personaliti sopan santun, penyayang
  • bertudung
faedah yang disediakan
  • PERKESO
  • KWSP
  • Cuti tahunan
  • Elaun kerja lebih masa
  • Elaun Khas
  • Tempat tinggal
  • Makanan
Jika berminat, sila hubungi Teacher wardi di talian 04-575 6020 @ email - intangemilang@gmail.com utk temuduga.

30 comments:

  1. Saya nur'ain mencari jawatan kosong sebagai cikgu pra sekolah.memiliki lepasan spm dan sijil.harap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan permohonan saya ini

    ReplyDelete
  2. nur'ain, jika berminat dgn jawatan kosong di tadika saya, sila htrkan butir peribadi ke email intangemilang@gmail.com.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  3. still available lg x jwtn ni skg?

    ReplyDelete
  4. jika berminat dgn jawatan kosong di tadika saya, sila htrkan butir peribadi ke email intangemilang@gmail.com.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  5. msih ada x lg kksongan ini??

    ReplyDelete
  6. jika berminat dgn jawatan kosong di tadika saya, sila htrkan butir peribadi ke email intangemilang@gmail.com.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  7. masih ada lg x kekosonggn jwtn ni??????

    ReplyDelete
  8. masih ada lg x kekosongan jawatan ni

    ReplyDelete
  9. jika berminat dgn jawatan kosong di tadika saya, sila htrkan butir peribadi ke email intangemilang@gmail.com.
    terima kasih.

    ReplyDelete
  10. masih ad kekosongan x untuk jawatan di tadika ini???
    saya ad mghantar resume ke email seperti diatas..

    ReplyDelete
  11. masih ada kekosongan x??dan boleh tahu dimana tadika intan gemilang?

    ReplyDelete
  12. salam...masih ada kekosongan jawatan x di tadika cikgu??

    ReplyDelete
  13. salam...masih ada kekosongan jawatan di tadika ini ?? saya berminat.

    ReplyDelete
  14. Assalammualaikum..masih ada kekosongan jawatan di tadika ini? saya berminat

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum, ada lagi ke kerja kosong ni ?

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum. Kerja kosong masih ada lagi tak?

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum..masih ada kerja kosong tak..saya berumur 19 tahun..saya ingin memohon pembantu guru tadika..

    ReplyDelete
  18. Assalamualaikum, Ada kosong lagi tak?

    ReplyDelete
  19. nak tanya tempat ni kat teluk intan ka

    ReplyDelete
  20. Sye sedang bercuti selama sebulan, masih ada ke kekosongan job nii ?

    ReplyDelete
  21. Assalamualaikum.. sy berminat dengan jawatan yg ditawarkan.. masih ada kekosongan lagi ke?

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum.. sy berminat dengan jawatan yg ditawarkan.. masih ada kekosongan lagi ke?

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum .. Jawatan yang ditawarkan masih available ?

    ReplyDelete
  24. Salam puan nak tanya ada kekosongan jawatan guru lagi ke

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum . . Saya nak tanya kekosongan ada lagi tak?

    ReplyDelete
  26. Assalamualaikum,masih adakah kekosongan jawatan kosong?

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum,masih adakah kekosongan jawatan kosong?

    ReplyDelete
  28. NOOR FATIN BINTI RAMLIApril 25, 2019 at 10:10 AM

    ASSALAMUALAIKUM , MAAF SAYA NAK TNYA, DI TADIKA PUAN MASIH ADA KEKOSONGAN ???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...